12 de fev. de 2020

COCAINE HEROES


“COCAINE HEROES”

This hotel could stink if you could smell it
Yes I’m here 2 a.m. because I was almost
Arrested for sell it but can´t see it

I would stroke if I’d sniffed love too much
This white friend is not strong as love

Upstairs, my friend, the room is yours
Thirty non-stop hours sniffing
Is that my personal best?

You want someone to blame?
Then blame the shame

My personal best was the shame
Mom and dad came to save me
Take me from hotel
Took me to the hospital

No stroke again
I don’t know how I came
To land in this clothes

Life turned off lights
For two days
When the light came
I was a hero.

(Hugo Guimarães)

Primeiro lapso
E você é tão gatinho, sabia?
Saltando sob aqueles colchões
Daí a Liz Phair acaba de me cantar no ouvido:
“Me processe por tentar”
“Será que eu tenho problema?”
Mas ela também diz
“Ou talvez você ache isso sexy”
Antes do lapso eu bati meu recorde
De agachamento livre do ano
E fui á minha primeira aula de canto
Cantei “Winter Lady” do Cohen
Ele disse que não tenho problemas de afinação.
Depois do lapso, atravessei a pista
Para pedir desculpas para a Flora.
Sabe o que é um braço bom?
Eu tenho um braço bom
Meu primeiro treino de lançamento de dardo
Foi awesome!
O gift de hoje é uma performance de “Subterranean Homesick Alien” do Radiohead   




XOXO

2 comentários:

Anônimo disse...

Gracias por la historia y por la interpretación de Radiohead. ¡Un clásico!

hugo guimaraes disse...

Gracias! Mucho amor por Ok Computer